A 4 elem harca
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Csoport leírások

Go down 
SzerzőÜzenet
Harmony
Admin
Admin
Harmony


Hozzászólások száma : 32
Join date : 2013. Apr. 24.

Csoport leírások Empty
TémanyitásTárgy: Csoport leírások   Csoport leírások I_icon_minitimeSzer. Ápr. 24, 2013 8:46 am

CSOPORTOK


Minden elemet uraló személy kinézetében tökéletesen megegyezik az emberekkel, ám egy lényeges dologban eltérnek tőlük: képesek uralni a 4 fő elem egyikét. Az elemből, melyet használnak, energiákat tudnak testükkel hasznosítani, így sérüléseiket képesek gyorsabb gyógyulásra késztetni, illetve ennek köszönhetően valamivel tovább élnek, mint az egyszerű emberek. Előfordultak már 120-130 éves egyedek is.

Persze nem halhatatlanok. Azok a betegségek, azok a sérülések, melyek egy rendes ember halálát okozzák, ugyanúgy elveszik egy elementál életét is.
Az elemeket használók klánokban élnek. Külön lakásban lakhatnak bárhol a városban, de van egy központjuk, egy búvóhelyük, ahol mindig szívesen látják a klán tagjait. Minden klánnak van egy vezetője, amit közös döntés alapján emelnek fel, aztán élete végéig, vagy amíg le nem váltatják, ő fogja vezetni a klánt. Olyanok, akár egy nagy család.

A klánok és az emberek-klánok közti egyensúlyra ügyelnek az Őrzők, illetve hogy ezen csodálatos képességek titokban maradjanak az emberek előtt. Őket a Vének képezik ki, bázisuk az Alcatraz sziget.

Az elem használók 10-15 éves korukban kezdik el használni először erejüket. Ilyenkor még ügyetlenek, az érzelmeik könnyen befolyásolják az elem-használatot, de sok gyakorlással képesek igen magas szintre eljutni, főleg a klánjuk segítségével. Képességük megjelenése után saját ütemükben fejlődnek tovább, minden csak a gyakorláson múlik.

5 csoportba tagoljuk az elemhasználókat aszerint, hogy mennyire fejlettek a képességeik. A fejlődési szintekről lejjebb olvashattok. A karaktered a megalkotásakor bármelyik szintről indulhat, majd ezután kérésre, illetve hozzászólásaitok és játékaitok számának gyarapításával fejlődhetnek tovább.

Az őrzők csapata egy teljesen elkülönült csoport, róluk lejjebb olvashattok bővebben.

Kapcsolatok:
Ember és elem-használó között létrejött kapcsolatból minden esetben elem-használó születik, mivel ezen génjei dominánsak az egyszerű ember génjei felett. Két külön elemet használó között létrejött kapcsolatból nem születhet életképes utód.


ANAR KLÁN (TŰZ)


Újonc / Zöldfülű – Parázs

Ebbe a szintbe tartoznak azok a fiatalok, akiknek még nem sikerült felül kerekedni a képességeiken, illetve akiknek még nagyon alap szinten megy a tűz-bűvölés. Az újoncok is nagy dolgokra képesek, de még nem tudatosan. Érzelmeik befolyásolják leginkább tetteiket, s ilyenkor –mérgükben vagy örömükben- akár tűzvészt is okozhatnak, de amikor akarattal próbálnak létrehozni egy-egy lángcsóvát, csak szikrákat képesek előidézni. Csak öngyújtójuk segítségével képesek nagyobb lángokat alkotni, egyszóval a semmiből képtelenek tüzet idézni, viszont valamivel meg tudják növelni a már élő lángokat. De! Nem tudják még irányítani.
Még abban is különböznek az egyszerű emberektől, hogy jobban bírják a hőt, imádnak a tűz közelében lenni és olykor-olykor belenyúlkálva egész sokáig képesek elviselni a láng közelségét. Azért vigyázat! Még megégethet!

Haladó – Lángcsóva

A haladó tűzhasználók már olyan 5-10 percig is képesek a elviselni a tűz forróságát, képesek teljes testüket a lángok tengerébe vetni úgy, hogy teljesen épen jöjjenek ki később. Persze határa van a játéknak, csak rövid ideig viseli bőrük a nagy hőfokot. Illetve fontos megemlíteni, hogy ruhájukra nem tudják még kiterjeszteni ezen képességüket.
Még mindig nem képesek a semmiből tüzet előteremteni, de már jóval nagyobbra tudják növelni, illetve lángokat tudnak elválasztani a tűzből, hogy aztán kezükben megtarthassák. Ilyenkor a láng megtartja tipikus formáját, ám a gazdája változtathat ezen, s akaratára gömbbé formálhatja a kezében tekergőző lángokat.
Ha a lángcsóva kezéből lehullik, egyszerűen elhal, eltűnik. Egyelőre tenyerükön kívül még nem képesek parancsolni a tűznek.

Élenjáró – Forróság

Ahogyan fejlődnek egyre hosszabb ideig bírják a meleget. Egyre kevesebbet isznak, a tűz energiái pótolják ezen hiányosságait szervezetüknek. A tűzben eltöltött idő akár 20 perc is lehet égési sérülések nélkül, illetve a ruhájukra is képesek kiterjeszteni a védelmet, így az nem ég le róluk, ha a tűzbe merészkednek.
Az tűzhasználó élenjárók ugyan még mindig nem képesek öngyújtó, illetve gyufa nélkül tüzet csiholni, de a tenyerükbe átvett lángok már elhajítva is engedelmeskednek gazdájuknak. Nagyobbra növelhetik, gondolataikkal irányíthatják az adott tűzlabdát. Az ügyesek egyszerre akár többet is.
Az élenjárók már bele-belekóstolgatnak abba is, hogy milyen érzés saját testüket felhevíteni pár fokkal.

Ász – Tűz

A tűzben töltött idő megduplázódhat, amit a forróságban töltenek akár 1 óra is lehet, illetve képesek lehetnek arra, hogy kiterjesszék ezen védelmet azokra, akiket megfognak, átölelnek. Ehhez persze nagyon nagy koncentráció kell, számukra fárasztó, veszélyes mutatvány, de képesek rá.
A tűz ászok már tudnak a semmiből tüzet csiholni, ám ehhez meg kell lennie egy minimum hőmérsékletnek. Télen, a fagypont alatt azért szükségük van még nekik is az öngyújtóra, de a szebb időben már nem feltétlenül kell maguknál hordaniuk a segédeszközt.
Az ászok már feljebb lépve az élenjárókon, testük felhevítésében elérhetik a 45-50 fokot is, anélkül, hogy bármi bajuk lenne.

Mester – Tűzvész

Már szinte minden hihetetlen mutatványra képesek, amit tűzzel lehetséges elvégezni. Már egy óránál jóval tovább képesek a tűzben maradni és a védelmet, hogy társaik/barátaik ne égjenek meg, akár 5 emberre is kiterjeszthetik, persze fontos ilyenkor a fizikai kapcsolat, ami minimum egy kézfogásban valósul meg.
A semmiből tüzet csiholhatnak. Bár fagypont alatt, hidegben azért nehezebb a dolguk, mert előbb fel kell hevíteniük egy kis meditálással maguk körül a hőmérsékletet, ami percekbe kerül, de ezután vígan életre kelthetnek markukban néhány kisebb lángcsóvát
Sok gyakorlás és tapasztalat árán elérhetik azt a szintet, hogy testüket már nem csak felhevítik, hanem egy pillanat alatt lángba borítsák.



VAIVA KLÁN (LEVEGŐ)


Újonc / Zöldfülű – Fuvallat

Ebbe a szintbe tartoznak azok a fiatalok, akiknek még nem sikerült felül kerekedni a képességeiken, illetve akiknek még nagyon alap szinten megy a levegő-bűvölés. A levegőt idomítóknál fontos szerepet játszik a fejlődésben, hogy mennyire vannak tisztában a levegő kémiai összetételével, illetve a fizika levegőhöz kapcsolódó törvényeivel.
Az újoncok mindezt fontos megtanulniuk, hogy a szinteken egyre feljebb haladhassanak.
A kezdők még alig képesek valamire, épp hogy csak apró szellőket tudnak megidézni, még csak gyakorolgatják a szellő irányítását.
Hallásuk kifinomultabb, mint az embereké, mozgásuk valamivel gyorsabb, egyelőre azonban nem feltűnő.

Haladó – Szellő

A haladók már jóval többre képesek. Nagyobb szeleket tudnak megidézni, melyeket már többé-kevésbé irányítani is tudnak.
Egy kilométerről is meghallhatnak dolgokat, mely a fejlődés elején zavaró lehet számukra, de idővel hozzászoknak, agyuk ki tudja szűrni mi az amit meg akarnak hallani, illetve mi az amit nem.
Elképesztően sokáig bírják a futást, a fizikai munkát. Bár egy gepárd még megszégyeníti őket, de az átlag embereknél gyorsabban futnak, sőt mi több, igen hosszú ideig folyamatosan képesek futni.

Élenjáró – Szél

A levegő élenjárók minden eddigi képességet tovább fejlesztenek. Ügyesebben irányítanak nagyobb szeleket, valamivel messzebbre hallanak, hosszabb ideig képesek kitartóan futni.
Mindemellett, ha elég kémiai tudásuk van hozzá, már könnyedén ügyeskedhetnek a levegő összetételével. Megváltoztathatják az elemeket a levegőben. Például kivonhatják egy kis területen a levegőből az oxigént, halálos csapást mérve az ott lévőre. Ezt kisebb kijelölt területeken képes az illető megcsinálni.

Ász – Szélvihar

Minden eddigi képességét megtartva, talán valamivel erősebbre fejlesztve, még mindig újabb és újabb lehetőségek állnak a levegőt irányítók előtt. Ahogyan a tűz használók, ők is képesek tenyerükbe összegyűjteni a szelet egy szürkés-kékes, gomolygó masszává varázsolva. Ezt a labdát irányíthatják arra, s úgy ahogyan jól esik nekik.

Mester – Tornádó

Ha ezen képességek még nem lennének elegek, a mester szintre jutott levegő használók még ennél is több dologra képesek.
Minden eddigi mellett, már nem csak szelet tudnak előidézni, hanem orkánt, tornádót is, olyan méretben, amilyenben tetszik.
A levegőhasználók mesterei továbbá iszonyatosan jól tudnak ködös időben, szürkületben rejtőzködni. Bár láthatatlanná nem tudnak válni, körvonalaikat el tudják mosni, el tudják érni, hogy mások csak homályosan lássák őket. Ez kitűnő menekülési lehetőség lehet.



NANDA KLÁN (VÍZ)


Újonc / Zöldfülű – Csepp

Ebbe a szintbe tartoznak azok a fiatalok, akiknek még nem sikerült felül kerekedni a képességeiken, illetve akiknek még nagyon alap szinten megy a víz-bűvölés. Hasonlóan a szélirányítókhoz, nekik is nagyon sokat kell fizikát is kémiát tanulniuk, hogy később tökéletesen tudjanak bánni a vízzel és mindenre képesek legyenek vele.
Kezdőként még csak a víz folyékony halmazállapotával tudnak játszadozni, de azzal sem túl sokat. Kisebb hullámokat képezhetnek a vízfelszínen, apró örvényeket engedhetnek szabadjára.
Természetesen imádják a vizeket, kitűnően úsznak már ösztönből és gyorsan is.

Haladó – Patak

A haladó vízirányítók már sokkal jobban bánnak a vízzel. Nagyobb hullámokat, és még nagyobb örvényeket tudnak kavarni és ezeket már irányítani is tökéletesen tudják. Azonban még mindig csak a folyékony halmazállapotot uralják.
Ezen a szinten már nem csak egyszerűen jól úsznak, hanem a víz alá bukva látnak mindent, illetve akár 5 percig is képesek lenn maradni. Az ügyesebbek még 10 percig is húzhatják odalenn. A nyomással azonban még nehezen birkóznak meg, nem merülhetnek túl mélyre.

Élenjáró – Folyó

Ez az a szint, ahol még ismerkednek a víz másik két halmazállapotával. Át tudják alakítani egyiket a másikba, így már a nagyon párás levegőből képesek vizet facsarni, s aztán azt akár megfagyasztani. Ekkor még nem képesek viszont kezükbe összefogni, nem irányíthatják a létrehozott vizet.
A víz alatt kár már 20 percig is lenn tudnak maradni, emellett tökéletesen látnak a víz alatt, persze ez azért függ az adott állóvíz tisztaságától is.
A szárazföldön könnyedén tudják hűteni testük hőfokát, akár 25°C-ra is levihetik hőmérsékletüket.

Ász – Tenger

Itt már a vízirányítók ügyeskedhetnek a „labdákkal”. Létrehozhatnak kezükben víz, jég és forró gőz labdákat, melyeket irányítani is tudnak egy kis gyakorlás után.
Nekik már egyáltalán nem kell a víz közelsége ahhoz, hogy ezeket megalkothassák. Elég, ha kicsit párás a levegő.
Egyre tovább képesek a víz alatt megmaradni, már több, mint egy fél órát úszkálhatnak a mélyben minden gond nélkül. Ezzel el is árultam, hogy ők már kiküszöbölték a nyomással való problémát, akár 50 méteres mélységbe is leúszhatnak.

Mester – Örvény

A mesterek már igen magasra fejlesztették képességüket. Nem csak labdákat, hanem vízből, jégből kinyúló „csóvákat” is egyszerűen irányítanak.
A víz alatt akár egy órát is eltölthetnek és már majdnem 100 méter mélyre is lebukhatnak, ezzel megduplázva az eggyel alattuk járók képességét.
Testüket 10°C környékére tudják hűteni, ami már közel jéghideg.
S egy újdonságot is kifejlesztettek maguknak, ugyanis esőt tudnak idézni bárhol, s bármikor.



CEMEN KLÁN (FÖLD)


Újonc / Zöldfülű – Talaj

Ebbe a szintbe tartoznak azok a fiatalok, akiknek még nem sikerült felül kerekedni a képességeiken, illetve akiknek még nagyon alap szinten megy a föld-bűvölés.
Talán nekik a legtöbbet tanulniuk, hiszen a földnek nagyon-nagyon sok féle összetétele lehet, a különböző fémek, ásványok megnehezítik dolgukat, de nincs lehetetlen náluk sem. Ha egyszer megtanultál, már örökre menni fog.
Egyelőre azonban csak repedéseket, kisebb dombokat képeznek a szilárd földön.
Az állatokkal, s a növényekkel valamiféle különös kapcsolatban állnak, de ezt egyelőre még nem tudják befolyásolni. Egy biztos, érzik ezt a furcsa kapcsolatot, csak még nem tudják mire vélni.
Emiatt is imádnak folyton a természetben járni, mert legtöbbjüket hajtja a kíváncsiság, mi is ez a különös érzés, ami bennük van, s miért érzik azt, hogy az állatok bizalommal tekintenek rájuk.

Haladó – Kőzet

A haladók már jóval nagyobb, olyan ember nagyságú dombokat is képesek létrehozni, emellett már kisebb területen, persze csak a közelükben, meg tudják változtatni a talaj összetételét. Több szerves anyag legyen benne? Semmi akadálya. Kristályt kért a barátnőm? Megoldjuk.
Az állatokkal és növényekkel kapcsolatban egyre erősebben érzik, hogy kötődnek hozzájuk, de még mindig nem tudják mire vélni, nem tudnak az érzéssel mit kezdeni.

Élenjáró – Szikla

Már nagyobb területen meg tudják változtatni a talaj összetételét, illetve még nagyobb dolbokat, repedéseket, völgyeket tudnak alkotni a földből.
Az élenjárók ügyesen bánnak már a földdel, képesek föld labdákat alkotni, mely összetételét változtathatják. Bármilyen fém, vagy kristály megjelenhet tenyerükben.
Már kapizsgálják azt a különös kötődést, ami húzza őket a természetbe. Képesek lesznek a növények fejlődését felgyorsítani. Percek alatt fát varázsolhatnak egy facsemetéből.

Ász – Kristály

Minden eddigi képességüket tovább gyakorolva még ügyesebben irányíthatják a föld elemet, de ez még nem minden.
Ezen a szinten lesznek képesek végre értelmezni a kapcsolatot köztük és a természet között. Nagy szerves anyag tartalmú földből bármikor felnevelnek percek alatt egy növényt, akár egy fát is, de ugyanúgy el is vehetik a növények életét. Csak egy érintés, s az adott növény percek múlva elhal.
Gyógyító energiákat képesek a földből felvenni. Állatok, s emberek sérüléseit egyaránt képesek lesznek meggyógyítani. Persze halálos betegségekkel nem tudnak mit kezdeni, de a horzsolástól, a törésig illetve égési sérüléseket (ha nem túl komoly) meg tudnak gyógyítani. Más elem használókat is meggyógyíthatnak.

Mester – Hegy

Minden eddigi képességük mellett képesek lesznek megérteni az állatokat. Pontosabban az állatok értik meg őket, s az esetek többségében engedelmeskednek az illető föld-használónak. Ehhez persze el kell érniük egy bizonyos bizalmi szintet, ismeretlenül nem minden egyed hódol be a föld irányítóknak. Ez leginkább a nagytestű ragadozókra igaz, bár köztük is vannak szelídebb egyedek.
A mesterek ügyesebben gyógyítanak, egyszerre több növény is életre tudnak kelteni, illetve már nem csak labdákat tudnak gyúrni a földből, hanem „föld-kígyókat” is tudnak irányítani, falakat húzhatnak fel másodpercek alatt talajból.


- - - - - - - - -

U.i. : A szintek fejlődésben minden esetben egymás után következnek. Amit tud a kezdő, tudni fogja a haladó is, így érdemes elolvasni az egészet, hátha esetleg valamit nem említettem meg egy felsőbb szinten, mert magától értetődőnek gondoltam, hogy tudja, illetve nem fejlődött azóta, csak megtartotta a képességet.
A fejlődés, mint már említettem, mindenkinél egyedi gyorsaságú, s nem is feltétlenül tanul meg minden karakter minden mutatványt.
Ha úgy érzed, karaktered tanult, fejlődött, s eggyel magasabb szintre léphet, írnod kell egy PM-et az egyik staff tagnak. Egy szint fejlődéséhez minimum 50 hsz szükséges, majd a következőhöz újabb 50-re lesz szükséged, de ekkor még nem muszáj fejlődni, csak, ha te úgy érzed, eljött az idő.
Miután az illető staff leellenőrzött, ír egy válasz PM-et, s megváltoztatja a rang-jelzésed.


- - - - - - - - -

ŐRZŐK


A Vének által kitanított, különleges képességgel rendelkező emberek. Az a feladatuk, hogy rendet tartsanak a klánok között, és, hogyha bármi baj történne, akkor ők megpróbálják elsimítani. Ha nem lennének az őrzők, akkor már régen lelepleződtek volna a klánok az emberek előtt. Bármikor képesek felvenni állati alakjukat, amik nem különböznek a földön ismert fajoktól. Minden Őrző, csak egy állat alakját képes felölteni. Ez a képesség általában tizenöt, vagy idősebb korban jelentkezik. Az első átalakulás roppant fájdalmakkal jár, de egy idő után, gyorsan és rutinosan váltanak alakot. Részleges átalakulásra is képesek, de azt csak erős izgalmi állapotban, és nem tudják szabályozni. Ezért általában a vének a nyugodtabb természetű Őrzőket részesítik előnybe.

Az Őrzők még egy apró képességgel rendelkeznek, még pedig azzal, hogy képesek maguk köré egy olyan erőteret létrehozni, mely blokkolja az elemet használók erejét. Ez tulajdonképpen egy láthatatlan pajzs, amin nagyon nehéz áttörni. Ezek a képességek öröklődőek, sem harapással, sem bármilyen más sérüléssel nem adhatók át. Csak és kizárólag két őrző gyermeke lehet őrző.

Amivé változhatnak:
oroszlán, jaguár, leopárd, tigris, hópárduc, karakál , puma, fekete- és barnamedve, vörös róka, sarki róka, szürke farkas, hiéna ,sörényes farkas, sas, sólyom



KÓBORLÓK


A kóborlók azok az elemhasználók, illetve őrzők, akik nem tartoznak egyetlen klánhoz vagy csapathoz sem. Ők vagy nem olyan rég érkeztek a városba és még nem estek át a beavatáson, illetve nem is akarnak csoporthoz kerülni. Ide tartoznak még azok a karakterek is, akiket kitagadtak a klánjukból, összetűzés, hűtlenség, egyéb okok miatt.
Ők mind-mind számíthatnak rá, hogy a vének egy-egy őrzőt állítanak majd a hátuk mögé, hogy állandó felügyelet alatt legyenek.




EMBEREK


Az embereknek nincs semmilyen extra képességük, csak élik megszokott hétköznapjaikat San Francisco-ban, illetve környékén. Néhányan ugyan már rájöttek, hogy milyen erőkkel állnak szemben, viszont ők számíthatnak egy-egy őrző látogatására. A többség nem sejt semmit, így ha egészen véletlenül összetalálkozik egy használóval, nagy meglepetés érheti!

Vissza az elejére Go down
https://4elemfrpg.hungarianforum.com
 
Csoport leírások
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
A 4 elem harca :: Általános :: Szabályok-
Ugrás: